dimecres, 29 de setembre del 2010

Projecte Montserrat (En Jordi el nostre guia del projecte)


Hola, em dic Jordi Ruiz i seré el vostre escolà-guia durant aquest projecte. Tinc 12 anys i sóc de Manresa. Ara estic estudiant 1r d’ESO i aquest és el quart any que estic a l’Escolania.

El meu pare es diu Juli, té 54 anys i treballa a Catalunya Caixa i la meva mare es diu Olga, i de moment està a l’atur.

El que més m’agrada d’estar a l’Escolania és cantar, i el que menys m’agrada és haver-hi d’estar tots els diumenges per celebrar la Missa Conventual. Preferiria fer festa i poder-me llevar tard, i estar a casa amb la meva família. Però no sempre es pot fer el que un vol (i a vegades això va molt bé per créixer!).

També m’agrada molt llegir, sóc del Barça i jugo a jocs de taula, a les consoles i toco el piano, que per cert, també m’agrada molt. També n’hem de triar un altre i, en el meu cas, vaig escollir el violí.

La idea d’entrar a l’Escolania de Montserrat va ser aquesta: un dia la meva mare va veure un reportatge a la tele sobre una jornada de portes obertes de l’Escolania, per a nens que hi volguessin entrar.

Així que els meus pares i jo vam decidir anar-hi l’any següent per a veure-ho, i em va agradar molt. I ara, estic molt content de ser escolà.

Per cert, la foto és de fa dos anys!

Fins aviat!!!!

Jordi Ruiz